Türkiye'de Note 7 alanlar ne yapmalı?

Patlama sorunlarının değiştirilen modellerde de devam etmesi sebebiyle Samsung dün bir resmi açıklama yayımlayarak, Note 7'nin üretimini tamamen durdurduklarını bildirdi. Kullanıcıların güvenliği için alınan bu karar sonrasında telefonların kesin olarak toplanma süreci başlayacak.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - İade sürecinin ülkelere göre takvim ve uygulama açısından farklılık göstermesi söz konusu. Şirket henüz bu konuda genel bir açıklama yapmadı. ABD'deki Note 7 kullanıcıları için, yanmayan kutudan oluşan bir iade kiti gönderilmeye başlandı.

TÜRKİYE'DE NOTE 7 ALANLAR NE YAPMALI?

Peki Türkiye'deki Note 7 kullanıcıları ne yapmalı? Samsung'un Türkiye ofisinden henüz yapılmış bir resmi açıklama yok. Bu konuyla ilgili Samsung Türkiye iletişim biriminden aldığımız bilgi, "Bugünlerde Samsung Türkiye web sitesinde iade süreciyle ilgili bir resmi açıklamamız olacak. Kullanıcılar her türlü soruları için 444 77 11 numaralı Samsung Çağrı Merkezi'ni arayabilirler. Bu süre zarfında kullanıcılar telefonlarını satın aldıkları bayilerle ve servislerle de irtibatlı olabilirler" şeklinde oldu.

Samsung Türkiye'nin web sitesinde konuyla ilgili dün yayınlanan açıklama şöyle:

"Samsung’un küresel olarak yaptığı açıklamayı takiben, kullanıcılarımızın güvenliğini en ön planda tutmak amacıyla Samsung Electronics Türkiye olarak ülkemizdeki Galaxy Note7 Değişim Programı’nı durdurma kararı aldık. Yeni seri Galaxy Note7’lerin üretimi de Samsung’un ana merkezinden alınan bir karar çerçevesinde durdurulmuştur.

Önümüzdeki günlerde bu konuyla ilgili bir açıklama yapacağız. Bu süreç içerisinde Galaxy Note7 kullanıcılarımız daha detaylı bilgi almak için Samsung Çağrı Merkezini 444 77 11 nolu telefondan arayabilirler.

Göstermiş olduğunuz sabır ve anlayış için teşekkür ederiz."