Fenerbahçe Hello Kitty ile anlaştı, sosyal medya sallandı

Fenerium ile Hello Kitty markasının sahibi Sanrio firması arasındaki işbirliği duyulur duyulmaz sosyal ağların bir numaralı gündemi oldu. Sponsorluğa tepki gösteren kadar destek veren de vardı.

DUVAR – Fenerbahçe Spor Kulübü’nün, Hello Kitty ile anlaşmaya vardığını açıklaması sosyal medyayı ayağa kaldırdı.

Yapılan anlaşma Fenerbahçe resmi sitesinden “Türkiye’de bir ilk olarak, kulübümüz iştiraklerinden Fenerium ile Hello Kitty (Sanrio) firması arasında, Fenerbahçeli anne ve kızlara Fenerium çatısı altında ek bir katma değer sunmak ve son yılların en önemli trendlerinden biri olan marka birlikteliklerini kulübümüz çatısı altında da hayata geçirmek amacıyla, iki firma arasında işbirliği anlaşması sağlanmıştır.” diye duyuruldu.

Kısa sürede en çok konuşulan konu haline gelen yeni sponsorluk anlaşması Twitter’da ‘trend topic’ oldu.

Anlaşmaya tepki gösteren taraftarların paylaşımları şöyle: