Ortak yayının teknik çalışmaları tamamlandı

İstanbul adayları Ekrem İmamoğlu ile Binali Yıldırım’ın katılacağı ortak yayının teknik hazırlıkları tamamlandı. “İstanbul 2019 Seçim Özel” isimli yayın 50 dakikadan oluşan 2 bölümden oluşacak, 12 dakikalık reklam arası verilecek. Kültür merkezinde iki partiden 10’ar kişilik iki heyet de kendileri için ayrılan bölümlerde yayını takip edecek.
Binali Yıldırım ile Ekrem İmamoğlu, canlı yayında tartışacak.

Nergis Demirkaya  ndemirkaya@gazeteduvar.com.tr

ANKARA – Yüksek Seçim Kurulu’nun (YSK) iptal kararı üzerine 23 Haziran’da yenilenecek İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimi öncesinde adaylar Ekrem İmamoğlu ve Binali Yıldırım ortak canlı yayında karşı karşıya olacak.

İstanbul Lütfi Kırdar Kültür Merkezi’nde 16 Haziran 2019 saat 21.00’de yapılacak ortak yayının teknik çalışmaları bir dizi toplantının ardından tamamlandı.

ARKA FONDA ‘İSTANBUL 2019 SEÇİM ÖZEL’ YAZISI

Edinilen bilgiye göre Fox TV Çalar Saat programının sunucusu İsmail Küçükkaya’nın moderatörlüğünde yapılacak program için stüdyoya dönüştürülecek salonda hazırlıklar yayının yapılacağı sabah saat 09.00’da başlayacak. AK Parti ve CHP teknik ekiplerinin ortak yürüttüğü hazırlık kapsamında arka fonda “İstanbul 2019 Seçim Özel” yazısı olacak. Yayında farklı açılardan çekim yapacak 10 kamera kullanılacağı öğrenildi.

İKİ PARTİDEN 10’AR KİŞİLİK İKİ HEYET

Stüdyoya dönüştürülen konser salonunda teknik ekip dışında izleyici bulunmayacak. Adayların beraberinde bulunan ekipler de 10’ar kişiyle sınırlı olacak. Programın hazırlıklarını yürüten AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal ile CHP Grup Başkanvekili Engin Altay’ın yayın sırasında kültür merkezinde olacak. Ayrıca AK Parti İstanbul İl Başkanı Bayram Şenocak ile CHP İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu’nun da beraberindeki danışman ekipleriyle kendileri için ayrılan özel izleme noktalarında yayını takip etmesi planlanıyor.

BASINA MERKEZ ÖNÜNDE BEKLEME YERİ

Çekimin yapıldığı salona medya mensupları alınmayacak. Basın için salonun önüne özel bir yer yapılara onlar için de bekleme ve yayın yapma imkanı sağlanacak. Yayın frekansları tüm kanalların yayınlayabilmesi için gün içinde kanallara duyurulacak.

50 DAKİKALIK İKİŞER BÖLÜM, 12 DAKİKA REKLAM

Yayın yaklaşık iki saat olarak planlandı. İlk 50 dakikanın ardından 12 dakikalık reklam arası verilecek. Ardından ikinci 50 dakikalık bölüme geçilecek. Bu bölümün adayların onayı ile biraz uzayabileceği belirtiliyor.