Dijital mecralarda korona: BluTV’nin üye sayısı 2 kat arttı

BluTV, haber izlenme oranının iki katına çıktığını belirtti: Üye sayımız yüzde 100 arttı.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - Korona virüsü salgınına karşı önlem amacıyla evden çıkmayanlar dijital platformlara daha fazla ilgi göstermeye başladı. BluTV, bu dönemde hem üye hem de izlenme sayılarındaki artışın yanı sıra gündemi kaçırmak istemeyenlerin canlı yayın üzerinden haber kanallarını izlenme oranının ise iki katına çıktığını vurguladı.

DİJİTAJ PLATFORMDAN HABER İZLENME ORANI YÜZDE 50 ARTTI

BluTV’nin canlı yayın özelliği üzerinden haber kanallarının izleme süreleri neredeyse yüzde 50 artış gösterdi.

GÜNLÜK ÜYE KAZANIMINDA YÜZDE 100, İZLENME SÜRELERİNDE YÜZDE 40 ARTIŞ

Konuya ilişkin bilgi veren BluTV İçerik Direktörü Deniz Şaşmaz Oflaz, “12 Mart’tan itibaren günlük yeni üye sayımız yüzde 100 arttı, izlenme süreleri ise önceki haftalara göre yüzde 40 oranında arttı. En çok izlenen 10 içerik ise Sokağın Çocukları, Aynen Aynen, Canlı Yayın Haber Kanalları, Pavyon, Ankara Havası, The Handmaid's Tale, Ganyan, The New Pope, The Pier ve The Walking Dead oldu. Ayrıca yine 09.00-18.00 arasında yapılan izlemelerde yüzde 21 oranında artış var. Bu da bize insanların, Sağlık Bakanlığı ve pek çok yetkilinin sürekli olarak tekrarladığı önlemlere uyduğu ve evde daha çok vakit geçirdiği bilgisini veriyor. Bu gibi sosyal izolasyon zamanlarında, kendimizi daha meşgul tutmak ve panikten de uzaklaşmak için evde yapılabilecek faaliyetlere daha fazla ihtiyacımız olacak gibi görünüyor. BluTV’de yaşanan izlenme artışlarını da buna bağlayabiliriz” dedi. (HABER MERKEZİ)