Gayrimenkul sektöründe dijital reklam fark yaratıyor

Gayrimenkul sektöründe sosyal medyanın emlak profesyonellerinin müşterilerle bağlantı kurması, mülklerini sergilemesi ve markalarını oluşturması için platform sağlamada önemli rol oynadığı belirtildi.

Google Haberlere Abone ol

DUVAR - Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO) Kurumsal İletişim Direktörü Caner Öner, emlak sektöründe doğru sosyal medya kullanımının rekabette önemli avantaj sağladığını söyledi.

GHO Life Gayrimenkul toplantı salonunda, 'Sosyal medya reklamcılığında merak edilenler' başlıklı bir sunum gerçekleştiren Öner, gayrimenkul sektöründe farklı ihtiyaçlara göre doğru hedef kitlenin seçilmesinin belirleyici olduğuna dikkat çekti.

Sosyal medya reklamlarının karşı tarafta merak uyandırması gerektiğini dile getiren Caner Öner, "Pazarlama faaliyetleri içinde sosyal medya yönetimi ve reklamlarının önemli bir yeri var. Sosyal medya reklamları işletmelerin hedeflerine ulaşmasında yardımcı oluyor. Bu nedenle bütçe ve eforun doğru yere yönlendirilmesi gerekiyor. Geçtiğimiz günlerde bin kişiyle yapılan bir araştırmada son 4 yıl içinde gayrimenkul yatırımında kullanılan araçlar incelenmiş. Bu  kişilerin yüzde 61'i ilan portallarını, yüzde 18'i ise dijitalreklamları kullanmış. Gayrimenkul sektöründe dijital medya artıkolmazsa olmazlar arasına girdi" diye konuştu.

'DİJİTAL STRATEJİ OLUŞTURULMALI'

Gayrimenkul sektöründe sosyal medyanın, emlak profesyonellerinin müşterilerle bağlantı kurması, mülklerini sergilemesi ve markalarını oluşturması için bir platform sağlamada önemli rol oynadığını hatırlatan Öner, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Gayrimenkul sektöründe sosyalmedyanın etkin kullanımı belli bir strateji çerçevesinde tutarlılık ve hedef kitlenin ihtiyaç ve beklentilerini anlamayı gerektirmektedir. Bu platformları kullanırken sektör düzenlemelerine ve etik standartlara uymak da çok önemli. Sosyal medya reklamlarının stratejisi, gayrimenkul pazarlama, markalaşmave itibar yönetimi, hedefli reklamcılık, topluluk oluşturma,eğitici içerik, müşteri hizmetleri, canlı yayın ve görselturlar, kullanıcı analizi gibi başlıklar altında belirlenmelidir. Sonuca ulaşmak ve hedef kitleyi daraltmak içindoğru demografik seçimleri yapmalı ve bütçeyi de doğru kullanmalıyız"