Mansur Yavaş konuşurken haber kanalları ne yaptı?

DUVAR - Millet İttifakı'nın Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş, hakkındaki sahte senetle icra takibi yaptığı iddialarıyla ilgili basın toplantısı düzenledi. Mansur Yavaş konuştuğu sırada A Haber "Mansur Yavaş'ın mağdur ettiği iş insanı" olarak tanıttığı Necmettin Kesgin'i yayına aldı. Halk Tv, Haber Globol ve Tele1 dışındaki haber kanalları ise Mansur Yavaş'ın konuşmasına yer vermemeyi tercih etti. Habertürk ise konuşmayı kısa bir süre yayınlayarak kesti. Ekşi Sözlük'te de CNN Türk, Ntv ve Habertürk'ü boykot çağrısı yapıldı. (Kaynak: Cumhuriyet)