Mide ilacına kellik ilacı karışınca 'kurt adam' oldular!

İspanya’da 16 kişide, bebekken kullanılan ilaçlara kellik ilaçlarının karışması nedeniyle "kurt adam sendromu" görüldü. İlaçlar toplatılıyor.

DUVAR – İspanya’nın Costa del Sol bölgesinde yaşayan 16 çocuğa mide rahatsızlığı için ilaç verildikten sonra “kurt adam sendromu” vakaları görülmeye başladı. Çocuklara bebekken verilen mide ilacına kellik-köselik tedavisinde kullanılan ilacın karışması sonucu gelişen sendrom yakalanan kişilerin vücutlarının her yerinde yoğun tüylenmeye neden oluyor.

İspanya İlaç ve Sağlık Ürünleri Kurumu ilk 13 vakanın bildirilmesinden sonra, “Farma-Química Sur S. L.” adlı firmadan birkaç parti ilacın geri çekilmesini istedi. Bildirilen son 3 vaka ile ilacın bir serisi daha kullanımdan kaldırıldı.

Farma-Química Sur S. L. firmasının ilaç üretimi, dağıtımı veya ihracat yapma lisansının da askıya alındığı bildirildi. (DIŞ HABERLER)