SAADET, 'Siyasal İletişim Ofisi' kurdu: Yeni filmler geliyor!

Saadet Partisi’nin dikkat çeken 31 Mart Yerel Seçim kampanyasını, partinin 24 Haziran seçimlerinin ardından kurduğu SAADET Siyasal İletişim Merkezi yürütüyor. Senaristlerin, siyasal iletişimcilerin, sosyal medya uzmanlarının ve görsel danışmanların da yer aldığı 15 kişilik ekibin şimdiye kadar ürettiği dikkat çeken işler arasında “Dürüst Başkan, Dürüst Yönetim” sloganı, “Cepsiz Ceket” ve “Sülün Osman” filmi de var.

Google Haberlere Abone ol

ANKARA - Saadet Partisi, 1 Şubat’ta vizyona giren “Organize İşler 2: Sazan Sarmalı” filmi öncesinde sinemalarda gösterilmesinin ardından yayıncı ajansa yapılan baskılarla yasaklanan reklam filmi “Sülün Osman”ın yerine yeni bir film yaptı. 8 Şubat Cuma günü sinemalarda yine aynı filmin öncesinde gösterilmeye başlanan filmi en kısa sürede kamuoyuyla paylaşacaklarını belirten Saadet Partisi yetkililerine, “bu işleri hangi reklam ajansı yapıyor?” diye sorduk. Sorumuza şu yanıtı aldık, “24 Haziran Seçimlerinin ardından SAADET Siyasal İletişim Ofisi’ni kurduk. Tüm kampanyayı bu ofis yürütüyor. Saadet Partisi Tanıtma Başkanı Ömer Faruk Yazıcı’nın başkanlığında çalışan ekip 31 Mart Yerel Seçimi için birbirinden güzel filmler hazırladı. Bunları birer birer kamuoyuyla paylaşacağız.”

SAADET Siyasal İletişim Ofisi’nin medyatik olmasını istemediklerini söyleyen bir parti yetkilisi, sorularımız üzerine ofisle ilgili şu bilgileri paylaştı:

24 HAZİRAN SEÇİMLERİNDEN SONRA KURULDU: SAADET Siyasal İletişim Ofisi 24 Haziran Seçimlerinin hemen ardından, Tanıtma Başkanı Ömer Faruk Yazıcı’nın başkanlığında kuruldu. Yaklaşık 15 kişilik bir ekipten oluşuyor. Yerini ve çalışanlarının kimliğini özellikle paylaşmak istemiyoruz. Bu arkadaşlarımızın hepsi alanında profesyonel isimler. Sloganlardan afişlere, reklam filmlerinden sosyal medya paylaşımlarına kadar tüm üretimi bu ofis yapıyor. Ancak ofisin medyatik olmasını arzulamıyoruz.

KÜÇÜK BÜTÇELERLE HARİKA İŞLER YAPILIYOR: 31 Mart Yerel Seçimi kampanyamız için dışarıdan hizmet satın almıyoruz. Hepsi kendi üretimimiz. Bu arkadaşlarımız 24 Haziran Seçimlerinde de çalışmıştı zaten. Onlara yeni isimlerin eklenmesiyle bu ofis oluşturuldu. Yani eski ekibin daha profesyonelce çalışmasının koşulları yaratıldı. Bütün bunlar çok küçük bütçelerle yapılıyor ve arkadaşlarımız harika işler ortaya koyuyor.

'CEPSİZ CEKET' KAMPANYASINI DA BU OFİS YAPTI: Partimizin 31 Mart Yerel Seçim kampanyasının en beğenilen üretimlerinden “Cepsiz Ceket”ten, “Dürüst Olmak Gerekirse”, “Dürüst Başkan, Dürüst Yönetim” sloganlarına ve Sülün Osman filmine kadar bütün işler Siyasal İletişim Ofisi tarafından yapıldı.

SAADET'ten penguenli film: Bay bay hepiniz...SAADET'ten penguenli film: Bay bay hepiniz...

KARAMOLLAOĞLU EN ÇOK 'CEPSİZ CEKET' VE 'SÜLÜN OSMAN'I SEVDİ: Üretilen malzeme ofisin başında bulunan Ömer Faruk Yazıcı’ya sunuluyor, Genel Başkan Temel Karamollaoğlu’nun nihai onayı vermesinin ardından da kamuoyuyla paylaşılıyor. Arkadaşlar onlarca film yaptılar. Her birini zamanı geldiğinde kamuoyu ile paylaşacağız. Genel Başkan’ın en beğendiği işler Cepsiz Ceket ile Sülün Osman filmi oldu.

YENİ FİLMİMİZ DE YASAKLANIRSA SIRADA BAŞKA FİLMLERİMİZ VAR: Sülün Osman filmimiz yasaklandı ama onun yerine en az onun kadar güzel yeni filmlerimiz var. Örneğin biri dün, Organize İşler 2: Sazan Sarmalı filminin öncesinde sinemalarda izleyiciyle buluştu. Onu da yasaklarlarsa yerine daha çok filmimiz var.

OFİS, 31 MART SONRASINDA DA ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEK: Siyasal İletişim Ofisi'nde sosyal medyadan farklı mecralara kadar alan için ayrı çalışma yapılıyor. Sosyal medya uzmanları, senaristler, işin stratejisi üzerine kafa yoran ve sloganları yaratan siyasal iletişimciler, kameramanlar, kurgucular hep birlikte çalışıyor. Ekibin çoğunluğu gençlerden oluşuyor. Bu ofisin medyatik olmasını istemiyoruz. Ofis üretiyor ve insanlar buna ilgi gösteriyor. Önemli olan da bu. SAADET Siyasal İletişim Ofisi 31 Mart Yerel Seçiminin ardından da çalışmalarını sürdürecek. (DUVAR)