Albayrak: Taahhüde uymayan bankaları şikâyet edin

Bankaların kredi öteleme taahhütleriyle ilgili yaşanan sorunlar üzerine Hazine ve Maliye Bakanı Albayrak'tan "Taahhütlere aykırı uygulamayla karşılaşan tüm vatandaşlarımız, BDDK'nin şikayet hatlarına durumlarını aktarabilir" çağrısı geldi.

DUVAR – Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bankaların taahhütlere aykırı uygulamasıyla karşılaşan vatandaşların, durumlarını Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunun (BDDK) şikayet hatlarına aktarabileceğini bildirdi.

Twitter hesabından değerlendirmede bulunan Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bankaların, iş dünyasına ve bireysel müşterilerine verdiği dayanışma taahhütlerinin takipçisi olacaklarını duyurdu.

Albayrak, “Taahhütlere aykırı uygulamayla karşılaşan tüm vatandaşlarımız, BDDK’nin şikayet hatlarına durumlarını aktarabilirler” ifadesini kullandı.

ŞİKAYET KANALLARI

Bakan Albayrak’ın paylaşımında yer alan infografikte ise “Kovid-19 ile mücadelede bankalar tarafından verilen destek taahhütlerine aykırı durum tespit eden vatandaşlarımız, BDDK iletişim kanallarına başvuru yaparak bilgi edinebilecek, durumlarını ileterek hızla çözüme ulaşabilecek” ifadesi kullanıldı.


İnfografikte, dilekçeyle başvuracaklar için iletişim ve adres bilgileri verilirken,  “https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/” adresinden de online şikayette bulunulabileceği aktarıldı.

Twitter üzerinden ise “HmbSosyalMedya” etiketiyle şikayette bulunulabilecek. Şikayet için kullanılabilecek çağrı merkezi numarası ise “0850 222 23 35” olarak duyuruldu.
(EKONOMİ SERVİSİ)