NASA dün açıklamıştı: 360 derece 'yeni dünya'

NASA, yeni keşfedilen gezegenlerden Trappist-1d'nin 360 dereceli animasyon videosunu paylaştı. Geçtiğimiz gün yapılan açıklamada keşfedilen 7 gezegenin üçünde hayat ihtimalinin bulunduğunu söylendi.

DUVAR - Amerikan Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA) çarşamba günü açıkladıkları yeni güneş sistemindeki Trappist-1d gezegenini animasyon ile 360 derece görüntülenebileceği video yayınladı.

Videoda, bilgisayarın mouse'u hareket ettirilerek perspektif değiştirilebiliyor.

Tüm dünyanın merakla beklediği çarşamba günkü NASA toplantısında güneş sistemimize benzeyen 7 gezegen keşfedildi. Dünya'ya 40 ışık yılı (yaklaşık 380 trilyon kilometre) uzakta olduğu bilgisi verilen gezegenlerde evrende dünya dışındaki canlı varlıkların keşfi için önemli bir temel oluşturabileceği düşünülüyor.

Yeni keşfedilen 7 gezegende yaşam umuduYeni keşfedilen 7 gezegende yaşam umudu