Sosyal medyada en çok para harcayan adaylar belli oldu: Murat Kurum fark attı

Yerel seçimler için sosyal medyada en çok reklam harcaması yapan adaylar incelendi. Murat Kurum, Ekrem İmamoğlu'ndan 3 kat fazla reklam harcaması yaptı.

DUVAR - 31 Mart'ta düzenlenecek yerel seçimlere kısa bir süre kalırken adayların ve partilerin reklam harcamaları da arttı.

10 Haber'in aktardığına göre medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, Meta verileri üstünden son 30 günde siyasi partilerin kurumsal reklam harcamalarını inceledi.

Haberin Devamı
Akaryakıt fiyatları güncellendi: 22 Mayıs benzin, mazot, LPG fiyatları Avrupa'nın en iyi takımları: İlk 20'de Türkiye'den 2 kulüp var İslam Memiş'ten 'sert dalgalanma' uyarısı: Altın, dolar, gümüş... Dolar burnunu aşağı yönlü çevirdi: Kritik gün yarın Tahran'dan görüntüler: Reisi'nin cenaze namazını Hamaney kıldırdı İktidara yakın medya yazdı: En düşük emekli maaşı belli oldu