Sosyal medya: Influencer ekonomisi nasıl işliyor?

Türkiye'de 170 bin kadar influencer olduğu tahmin ediliyor. Influencerlar, 1 milyon 900 bin liraya kadar olan kazançları için gelir vergisi ödemiyor.

DUVAR - Markaların ürünlerini satmak ve daha fazla tüketiciye ulaşmak amacıyla tercih ettikleri influencerlar ya da fenomenler Türkiye'de hızla yayılırken şirketlerin bu alana ayırdığı reklam bütçeleri de katlanarak artıyor.

DW'den Pelin Ülker'in haberine göre, Reklamcılar Derneği'nin Türkiye Medya Yatırımları raporuna göre bu yılın ilk altı ayında influencer pazarlaması için şirketlerin yaptığı reklam yatırımları 1 milyar 709 milyon TL'ye ulaştı. Rakamlar bu alanda geçen yılın aynı dönemine göre 2,4 kat artışa işaret ediyor.

Haberin Devamı
Akaryakıt fiyatları güncellendi: 22 Mayıs benzin, mazot, LPG fiyatları Avrupa'nın en iyi takımları: İlk 20'de Türkiye'den 2 kulüp var Morgan Stanley'den Merkez Bankası ve dolar tahmini Kütahya'da maden sahasında heyelan: Taşan gölet yolu kapattı Tahran'dan görüntüler: Reisi'nin cenaze namazını Hamaney kıldırdı İkinci el otomobilde en hızlı satılan modeller